راهنمای خرید پارچه تترون

یکی از پارچه های پر مصرف در بازار پارچه پارچه تترون میباشد، این پارچه از الیاف پلی استر و ویسکوز تهیه میشود به همین دلیل از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

با توجه به این که پارچه تترون در رنگ ها و برند های مختلفی در بازار موجود میباشد برای خرید ان باید بسیار دقت کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم با ارائه راهنمای خرید پارچه تترون به شما برای خرید بهترین مدل از این پارچه کمک کنیم.

پارچه تترون چیست؟

قبل از این که برای خرید پارچه تترون اقدام کنید، به این موضوع دقت کنید که پارچه تترون چیست؟ از چه الیافی تشکیل شده و آیا مناسب کار و مصرف شما هست یا خیر.

همانطور که گفته شد پارچه ی تترون از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه میشود و در گرماژ های مختلف بافته میشود.

پارچه تترون معمولا در عرض های 90، 150، 2 متر و 3 تر تولید میشود.

گرماژ این پارچه 150 تا 190 میباشد و در بیش از 50رنگ تولید میشود.

مصارف پارچه تترون

پارچه تترون  به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد، برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مصارف این پارچه می‌توان به دوخت پیراهن، ملحفه، مقنعه، یونیفرم، چادر، خرج کار پوشاک، لباس نوزاد، روتختی، عروسک‌سازی و … است. 

پارچه تترون پیراهنی

پارچه تترون برای تولید کنندگان پیرن بسیلر مناسب است زیرا این پارچه علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد در انواع طرح ها و رنگ ها موجود میباشد.

پارچه تترونی که برای دوخت پیراهن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولا در گرماژ ۱۸۰ تا ۱۹۰ گرم است تا تراکم بافت پارچه از بدن نما بودن آن جلوگیری کند.

پارچه تترون بیمارستانی

در بیمارستان‌ها استفاده از پارچه برای بخش‌ها و قسمت‌های مختلف اهمیت بسیاری دارد و با توجه به اینکه برای پارچه‌های بیمارستانی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد، خرید پارچه تترون با رشد قابل توجهی همراه است. دلیل اصلی استفاده از پارچه تترون برای بیمارستان‌ها آن است که این پارچه دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شستشو است و می‌توان در بازه زمانی طولانی‌تری از آن بهره‌مند شد. پارچه تترون بیمارستانی معمولا در گرماژهای ۱۵۰، ۱۶۰، ۱۷۰ و ۱۷۵ گرم در رنگ‌های آبی، صورتی و سفید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه تترون مقنعه ای

از بهترین پارچه‌هایی که بسیاری از تولیدکنندگان به منظور دوخت مقنعه از آن استفاده می‌کنند، پارچه تترون مقنعه‌ای است. این پارچه معمولا در عرض‌های ۹۰ و با گرماژهای ۱۸۰ و ۱۹۰ گرم انتخاب می‌شود.

سخن اخر

اگر قصد خرید پارچه تترون در رنگ ها و برند های مختلف از جمله سیب، درنا، عمید، بروجرد و… را دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا نمایندگان فروش ما به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.