,

عمده فروشی پارچه تترون در اصفهان

یکی از پارچه‌های کاربردی و پرفروش در بازار پارچه‌های تترون هستند. در تمامی فروشگاه‌ها در کیفیت‌ها و مدل‌های متفاوت این پارچه عرضه می‌شوند. پارچه تترون از الیافی مثل ویسکوز، پلی‌استر و پنبه تشکیل‌شده است که بسیار خنک و سبک است. در بازار ایران تولید پارچه تترون در کارخانه‌ها و نساجی‌ها رو به پیشرفت است. بسیاری از مصرف‌کنندگان به دنبال خرید عمده این پارچه هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم به عمده فروشی پارچه تترون در اصفهان بپردازیم. لازم است برای خرید پارچه تترون از کارخانه‌های اصفهان اطلاعات کافی داشته باشید. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد.

انواع پارچه تترون

پارچه‌های تترون در دو نوع مختلف ساده و طرح دار تولید می‌شوند که هر کدام برای موارد خاصی استفاده می‌شوند. پارچه‌های چاپی یا طرح دار تترون برای مواردی مثل: لباس بیمارستانی لباس بیمارستانی نوزاد لباس نوزادی سرویس‌های آشپزخانه لباس فرم مدارس و… کاربرد دارد. همچنین نوع ساده آن در کاور مبل، روتختی و ملحفه استفاده می‌شود. از مشخصاتی که موجب عمده فروشی پارچه تترون در بازار شده است می‌توان به ضد حساسیت بودن، لطافت بالا، خنک و سبک بودن، تنوع رنگ بالا و…اشاره کرد.

فروش عمده پارچه تترون در اصفهان

امروزه کارخانه‌های زیادی در شهرهای مختلف کشور پارچه تترون را تولید می‌کنند یکی از این شهرها اصفهان است که پارچه‌های تترون آن از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین پارچه‌ها در بازار است. شهر اصفهان اولین شهر ایران در تولید پارچه از قدیم تا کنون بوده است به همین دلیل باعث شده تا در میان کارخانه‌های شهرهای دیگر از شهرت بیشتری برخوردار باشد و دیگر کارخانه‌ها با کارخانه‌های تولیدکننده پارچه تترون در اصفهان رقابت کنند. بازار اصفهان بیشترین عمده فروشی پارچه تترون را به خود اختصاص داده است چرا که هم از کیفیت و مرغوبیت بالا و هم قیمت مناسب برخوردار است. پارچه تترون پارس اصفهان یکی از پرمصرف‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های فرم مدارس، پیراهن‌های مردانه و… است. پارچه‌های تولید شده در کارخانه‌های این شهر از الیاف باکیفیت و رنگ‌بندی‌های بسیار متنوع تهیه می‌شود که در نهایت موجب فروش بسیار زیاد این پارچه شده است. بهتر است بدانید رنگ‌بندی این پارچه به بیش از ۶۰ نوع تنوع رنگی می‌رسد. از جمله کارخانه‌هایی که در اصفهان به تولید پارچه تترون مشغول هستند می‌توان پارس، سهند، سپاهان و…را نام برد که عملکرد بسیار خوبی در تولید پارچه تترون داشته‌اند.

ویژگی‌های پارچه‌های تترون اصفهان

این پارچه‌ها با عرض ۱۵۰ سانتی‌متر و طاقه‌های ۴۰ متری تهیه‌شده‌اند. رنگ پارچه‌های تترون ثابت است و در هنگام شستشوی زیاد و مداوم کیفیت و رنگ اولیه خود را از دست نمی‌دهد. گرماژ یا وزن این پارچه نیز حدود ۱۹۰ گرم است.

قیمت پارچه تترون در اصفهان

همان‌طور که میدانید عوامل زیادی در قیمت پارچه‌های تترون تاثیرگذار هستند که از جمله این موارد می‌توان به عرض پارچه، کیفیت پارچه، وزن یا گرماژ پارچه، درصد الیاف به کار رفته در پارچه و…اشاره کرد. همچنین قیمت پارچه تترون به این نکته بستگی دارد که شما می‌خواهید آن را به صورت عمده بخرید یا به صورت خرده فروشی؟ قطعا قیمت پارچه تترونی که به صورت عمده خریداری می‌شود کمتر از قیمت خرده‌فروشی‌ها است بنابراین باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. خرید از مراکز عمده فروشی پارچه تترون در اصفهان راحت است چرا که می‌توانید با مراجعه به سایت‌ آن‌ها به راحتی پارچه تترون مورد نظر را با قیمت مناسب و کیفیت خوب تهیه کنید. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید به کارخانه‌های تولید کننده این پارچه در اصفهان مراجعه کنید و پارچه تترون دلخواهتان را به صورت عمده تهیه کنید.