,

پارچه تترون چیست

پارچه تترون چیست

پارچه تترون چیست؟

پارچه های تترون نیز همانند سایر پارچه ها دارای مشخصاتی هستند که ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها باعث استفاده و دوخت پوشاک گوناگونی می‌شود. پارچه های تترون از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز تشکیل شده‌اند.
عرض پارچه تترون چقدر است؟
پارچه تترون در عرض 90، 150، 180، 200 و 300 ساتی متر تولید میشود و هر کدام از این عرض ها مصارف گوناگونی دارند.

مصارف پارچه تترون

تفاوت کیفیت در نخ، نوع رنگرزی و حتی ضخامت پارچه تاثیر بسیار زیادی برای تعیین نوع مصرف آن‌ خواهد داشت. انواع تترون نیز با توجه به کیفیت پارچه برای دوخت محصولات گوناگونی خریداری می‌شود که به توضیح مصارف عمده تترون می‌پردازیم

تترون پیراهنی

بیشترین کاربرد تترون مربوط به دوخت انواع پیراهن است که بهترین پارچه های تترون پیراهنی بصورت عمده معامله می‌شوند. سالانه حجم انبوهی از پارچه تترون در رنگبندی‌های متفاوت برای دوخت پیراهن‌های مردانه و اسپرت خریداری می‌شوند. با توجه به حساسیت دوخت انواع پیراهن، کیفیت پارچه مصرفی اهمیت بسیاری دارد و دوزندگان انواع پیراهن توجه زیادی به زیر دست و لطافت پارچه دارند. پارچه تترون ساده و رنگی بخصوص تترون مشکی از پر فروش‌ترین پارچه های تولید داخل است که جهت دوخت انواع پیراهن، پارچه های تترون عرض ۱۵۰ بهترین انتخاب است.

تترون مقنعه ای

دوخت انواع مقنعه پس از پیراهن بیشترین دلایل مصرف و خرید عمده پارچه تترون از کارخانه است. جهت دوخت انواع مقنعه از انواع تترون با عرض های ۹۰، ۱۱۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ استفاده می‌شود که هر کدام متناسب با الگو مقنعه تهیه می‌شوند

تترون بیمارستانی

لباس بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان های کشور معمولا از پارچه تترون تهیه می‌شوند که در رنگ‌های صورتی، آبی، سفید، یاسی و مغز پسته‌ای بیشترین مصرف را در این بخش دارند. تولیدی‌های لباس بیمارستان از انواع تترون با عرض های ۱۵۰ و ۳۰۰ سانتی‌متر برای دوخت لباس‌های بیماران زنانه و مردانه بهره می‌گیرند.

پارچه تترون چیست

تترون ملحفه ای

انواع تترون تولید شده در کارخانجات نساجی بصورت ساده رنگی و یا چاپی تولید می‌شوند

کارخانه تولید پارچه تترون

در استان اصفهان که قطب نساجی کشور است، انواع تترون توسط کارخانه های نساجی مطرح و خبره تولید می‌شود. کارخانه پارچه بروجرد، درنا، سهند، پارس، سیب، سپیدار، فیلور، سوره، کاشان،نگین، آیدین، ستاره سهیل و … از جمله تولید کنندگان بهترین پارچه تترون هستند.

قیمت خرید پارچه تترون

قیمت خرید و فروش پارچه تترون به چندین عامل بستگی دارد که برای خرید عمده پارچه حتما باید به آن توجه داشته باشید. قیمت فروش تترون بر اساس درجه کیفیت پارچه تعیین می‌شود. برای مثال قیمت پارچه ای که از کارخانه بروجرد برای دوخت پیراهن استفاده شود، گران تر از پارچه تترونی خواهد بود که برای دوخت پیژامه در بازار به فروش می‌رسد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی انواع تترون، خرید مستقیم و دسترسی به کارخانه تولید کننده است. بدون شک زمانی که با کارخانه تترون در ارتباط باشید، سفارشات عمده تترون را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار می‌توان تهیه کرد.

خرید اینترنتی انواع پارچه تترون

جهت خرید اینترنتی و غیر حظوری پارچه تترون با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و کارشناسان فروش ما به شما تجربه بهترین خرید را هدیه میدهند.