,

پارچه چادر نمازی

پارچه چادر نمازی در کشور های مسلمان به خصوص ایران از فروش بسیار خوبی برخوردار هستند و در طرح و مدل و جنس های مختلف توسط کارخانجات نساجی تولید می گردند.

پارچه چادر نمازی علاوه بر استفاده در منزل برای امام زاده ها و مساجد و همچنین ارگان های دولتی و جشن تکلیف مدارس مصرف عمده دارد و خرید آن در تمام طول سال انجام می شود.
در خرید پارچه برای مصرف چادر نماز باید ابتدا مشخص کنید که پارچه بدون طرح نیاز دارید یا گلدار نقش دار.

انواع پارچه چادر نمازی:


انواع پارچه چادر با توجه به نوع مصرف و قدرت خرید مشتری های مختلف بر اساس مدل نخ دسته جنس های متنوعی دارند. این ترکیب الیاف زیر دست پارچه را متفاوت می مند و به حسب آن قیمت تمام شده نیز با یکدیگر فرق می کند.

هر کارخانه نوع خاصی از جنس پارچه چادر نمازی را تولید می کند.
جنس نخ های انواع پارچه چادر نمازی به شرح زیر می باشد :
پلی استر ویسکوز – پلی استر ویسکوز
پلی استر ویسکوز – فلامنت
پلی استر پنبه – فلامنت
فلامنت – پنبه
فلامنت – فلامنت پنبه
فلامنت – فلامنت


عرض پارچه چادر نمازی :


جنس معمول پارچه های چادری موجود در بازار جنس تترون است و اکثر مشتری ها خواهان خرید همین نوع هستند.
اکثر پارچه های چادری نمازی در عرض ١١٠ سانتیمتر در کارخانجات نساجی تولید می شود این در حالی است که عرض ١٥٠ سانتیمتر نیز در بازار موجود است.
متراژ هر توپ این پارچه بیشتر ٣٠ متر است ولی در متراژ ٤٠ متری نیز در بازار پخش عمده می شود.


طرح پارچه های چادر نمازی :


پارچه چادری یا پارچه وال معمولاً ساده یا نقش دار هستند. در رنگبندی ساده بیشتر رنگ های سفید و شیری (نباتی) و در مواردی رنگ صورتی یا یاسی ( برای چادر جشن تکلیف مدارس ) برای دوخت چادر مصرف می شود.
طرح های مخالفی از گل با مدل گلدار نیز بر روی پارچه ها چاپ می شود و برای مصارف چادر نقش دار در تولیدی ها کاربرد دارد.
فروش پارچه چادر نمازی برای جشن تکلیف مدارس :
هر ساله در فصل پاییز تولیدی های لباس فرم مدارس، سفارشی جدید از مدرسه های دخترانه برای چادر جشن تکلیف دانش آموزان می گیرند. اگر چادر به صورت ساده نیاز دارند می توانید از پارچه های تترون در رنگ های سفید، شیری نباتی، صورتی، یاسی و … در عرض های ١٥٠ سانتیمتر، ٢ متر و یا عرض سه متر خریداری کنید


نکات طلایی در خرید پارچه چادر نمازی :


در خرید عمده پارچه چادر نماز باید مواردی را توجه داشت از جمله قیمت مناسب برای کار شما و همچنین عرض مناسب برای الگو زنی!
اگر به دنبال پارچه خیلی ارزان قیمت برای تولید چادر به خصوص امام زاده ها یا مساجد هستید می توانید از جنس فلامنت در فلامنت استفاده کنید که عرض ١١٠ سانتیمتر دارد و به صورت عدل های ٨٠٠ متری شامل ٢٠ طاقه ٤٠ متری به فروش می رسید.
برای چادر مصارف خانگی و یا چادر جشن تکلیف مدارس دخترانه بهتر است از پارچه جنس تترون نخی با عرض ١١٠ سانت بهره ببرید. در مورد پارچه های جنس عالی می توانید از جنس پلی استر ویسکوز در پلی استر ویسکوز در عرض های ١١٠ سانت و ١٥٠ سانتی متر استفاده کنید.
اگر برای ارگان یا نهاد خاصی سفارش گرفتید از پارچه تک رنگ ساده یا گل دار خرید کنید. بعضی پارچه های چادری فقط به صورت عدلی فروش می روند که قبل از خرید حتما از فروشنده در این مورد بپرسید.
برای داشتن لیست قیمت به روز از انواع پارچه چادری نماز می توانید در تلگرام و واتس آپ به مشاوران واحد فروش پیام دهید.