,

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فلامنت پنبه بیمارستانی

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟

اگر به دنبال خرید ارزانترین پارچه قابل شستشو برای دوخت لباس بیمار هستید بهتر است در پی خرید عمده پارچه های فلامنت بیمارستانی با قیمت مناسب باشید.

انواع پارچه فلامنت پنبه :

پارچه های فیلامنت و فلامنت پنبه در مدل بافت در زمره تخت بافت ها قرار می گیرند و معمولا در عرض ١٥٠ سانتیمتر و سه متر تولید می شوند.

در عرض سه متر بیشتر در رنگ های سفید و شیری (نباتی) و مشکی تولید شده که برای مصارف پرده ای نیز مورد استفاده است.
پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی عرض ١٥٠ سانتیمتر دارد و در سه مدل ساده رنگى، چهارخانه و راه راه بافت می شود که مدل ساده و چهارخانه مورد استقبال بیشتری برای مصارف لباس بیمار دارند.

متراژ هر توپ پارچه فلامنت به صورت طاقه های کتابی ٤٠ یا ٥٠ متری است و اگر به صورت رول باشد متراژ ١٠٠ یا ١٥٠ متری دارد.

پارچه فلامنت چهارخانه بیمارستانی :

پارچه های چهارخانه بیمارستانی در طول سال مصرف بسیاری از مراکز درمانی است و به خاطر بافت چهارخونه ای شکل از بدن نما بودن بیشتر از نمونه ساده جلوگیری می کنند.
جنس پارچه های چهار خانه بیمارستانی معمولا به صورت های زیر است:

  • فلامنت در فلامنت
  • فیلامنت پنبه
  • پلی استر فلامنت
  • پلی استر ویسکوز

مدل چهار خانه فلامنت از لطافت بیشتری نسبت به نمونه ساده برخوردار است به همین دلیل قیمت فروش بالاتری در بازار دارند. در تولیدات نساجی اصفهان بافت پارچه فلامنت راه راه نیز می باشد ولی استقبال مشتری ها بیشتر به مدل چهار خانه است که مدل سفید آبى و سفید صورتی آن بیشتر انتخاب خرید آنهاست.

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی زمانی به قیمت عمده و ارزان انجام می شود که مستقیم با تولید کننده و کارخانه نساجی در ارتباط باشید. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی در تمامی بیمارستان های کشور مصرف می گردند و کیفیت و زیر دست تمامی آنان یکسان نمی باشد.

قیمت خرید عمده پارچه فلامنت پنبه چقدر است؟

قیمت ارزان پارچه های فلامنت پنبه نسبت به سایر پارچه ها موجب شده است در بسیاری از بیمارستان ها از آنها جهت دوخت منسوجات گوناگون استفاده شود. البته کیفیت و زیردست پارچه در زمان خرید پارچه فلامنت پنبه اهمیت زیادی دارد.
پارچه ای مورد تایید بیمارستان است که علاوه بر بدن نما نبودن از لطافت خوبی نیز برخوردار باشد.
جهت خرید عمده انواع پارچه های بیمارستانی بهتر است با تولید کننده ارتباط برقرار سازید و علاوه بر دریافت تولیدات مطلوب، قیمت پارچه نیز به صرفه تر باشد.

نساجی اصفهان یکی از تولید کنندگان پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی است.