,

خرید عمده انواع پارچه پیراهنی

پارچه تترون پیراهنی

پارچه تترون پیراهنی

انواع پارچه پیراهنی در فصل های مختلف سال فروش بسیار خوبی دارند.

آیا می‌دانید قیمت خرید عمده هر‌ متر پارچه پیراهنی چقدر است؟

پارچه های پیراهنی از جنس های مختلفی تشکیل شده‌اند که کارخانجات متعددی مشغول تولید آن‌ها هستند.

همچنین بازار واردات پارچه پیراهنی  بسیار داغ است و طرفداران بخصوصی دارد.

بنابراین پارچه مخصوص پیراهن در بازار به دو دسته کلی پارچه پیراهنی خارجی و پیراهنی ایرانی تقسیم بندی می‌شود.

پیش از خرید عمده پارچه پیراهن باید موارد استفا‌ده و کاربرد هرکدام بررسی می‌شود.

پارچه پیراهنی مردانه

بیشترین سهم فروش عمده پارچه های پیراهنی مربوط به پیراهن های مردانه است.

انواع پیراهن های اسپرت، پیراهن مجلسی، پیراهن های دامادی از جمله مدل‌هایی هستند که پارچه های آن‌ها در داخل تولید می‌شوند.

همچنین واردات پارچه های مختص پیراهن مردانه رشد بسیاری داشته است و برای دوخت پیراهن های لوکس و گران قیمت از آن‌ها استفاده می‌کنند.

پارچه تترون پیراهنی

کارخانجات نساجی متععدی بخصوص در قطب نساجی کشور، شهر اصفهان در حال فعالیت برای تولید انواع پارچه تترون پیراهنی هستند.

بنابراین از لحاظ تنوع و تولید پارچه تترون برای دوخت پیراهن هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت.

تولیدی‌های پیراهنی معمولا با برندهای متفاوتی از تولید کنندگان پارچه تترون همکاری داشته‌اند.

انواع تترون نیز همانند سایر پارچه ها دارای درجه کیفیت گوناگونی هستند.

کارخانه تترون بروجرد، تترون سعادت، درنا، سهند، سیب، عمید و … از جمله برند های با تجربه در زمینه تولید و فروش عمده پارچه پیراهنی هستند.

پارچه تترون خارجی

برخی از تولید کنندگان پیراهن جویای انواع تترون خارجی برای تولید بهترین محصول با کیفیت بسیار زیاد هستند.

برخی از تترون های خارجی توانسته‌اند در بازار پارچه کشور توجه مشتریان را به خود جذب کنند. پارچه تترون ژاپن و پارچه تترون تایلندی از جمله پارچه های خارجی وارداتی در بازار هستند. قیمت فروش پارچه تترون خارجی بسیار بیشتر از انواع تترون ایرانی است. به همین دلیل دوزندگان پیراهن از تترون خارجی برای دوخت پیراهن های شرکت های بخصوص و یا پیراهن های جعبه ای و دامادی استفاده می‌کنند.

پارچه پیراهنی طرحدار

پارچه پیراهنی طرحدار فروش عمده بسیار خوبی در بازار دارد و تقاضای زیاد جهت خرید عمده این پارچه باعث تنوع گسترده در مدل و طرح پارچه پیراهنی شده است. پارچه های پیراهنی طرحدار در بازار با کیفیت جنس مختلف و قیمت متغییری در بازار قماش به فروش می‌رسند.

نوع نخ مصرفی در بافت پارچه، ارتباط مستقیمی با کیفیت و زیر دست پارچه خواهد داشت. پارچه های پیراهنی طرحدار معمولا از الیاف فلامنت، ویسکوز و پنبه تشکیل شده است. توجه داشته باشید که هرچقدر الیاف پنبه پارچه پیراهن بیشتر باشد کیفیت و زیر دست پارچه نرم تر خواهد بود و مسلما قیمت خرید عمده پارچه پیراهنی نیز افزایش می‌یابد.

پارچه پیراهنی طرحدار با مدل های چهارخانه و راه راه با ترکیب رنگ های بسیار جذابی توسط کارخانجات نساجی تولید می‌شوند. با حضور در بازار برای خرید عمده پارچه متوجه فروش انواع پارچه طرح دار پیراهنی خارجی خواهید شد. پارچه طرح دار پیراهنی خارجی معمولا هندی و تایلندی هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند. کارخانه شمیم اردکان، ممتاز یزد، سعادت، ونوس طلایی، زرنگار، آرینا، فخر تکس و … از جمله تولید کنندگان انواع پارچه پیراهنی هستند.

پارچه بنگالین پیراهنی

آیا می دانید برای دوخت انواع پیراهن اسپرت باید از چه پارچه ای استفاده کرد؟ زمانی که پوشاک به عنوان اسپرت شناخته می شود، علاوه بر طرح و مدل، راحتی پارچه آن نیز مورد بحث قرار می‌گیرد. پارچه های پیراهنی اسپرت علاوه بر لطافت معمولا کشسایی بسیار خوبی دارد و تنخور بسیار راحتی خواهند داشت. پارچه بنگالین پیراهنی از ترکیب پنبه و لاکرا تشکیل شده است و توانسته است در کارگاه‌های تولید پیراهن راه یابد. خرید عمده پارچه بنگالین پیراهنی به قدری افزایش یافته است که کارخانجات بافندگی پارچه مدل‌های زیادی از آن‌ها را تولید نموده‌اند.

خرید عمده پارچه پیراهنی

خرید فروش پارچه پیراهنی عمده معمولا در بازارهای بزرگ پارچه انجام می‌شود. حضور بنکداران در بازار بزرگ اصفهان و تهران باعث مراجعه روزانه متقاضیان پارچه پیراهنی به این بازارهای پارچه شده است. تولیدی‌های پوشاک و پیراهن برای خرید عمده پارچه مخصوص پیراهن نیازمند مراکز فروشی هستند که مدل‌های کوناگونی از این پارچه را عرضه کنند. تنوع جنس مراکز فروش پارچه پیراهنی سبب استقبال مشتریان خواهد شد و می‌توانند انواع جنس را از لحاظ قیمت و مدل با یکدیگر مقایسه کنند. چنین شرایطی موجب انتخاب بهترین پارچه پیراهنی مورد نیاز تولیدی به قیمت ارزان و عمده خواهد شد.