انواع پارچه کجراه

انواع پارچه کجراه

انواع پارچه کجراه جهت مصارف گوناگونی در بازار خرید و فروش می‌شوند.

انواع کجراه از پرکاربردترین پارچـه های تولید داخل هستند که با قیمت‌های متفاوت در بازار به فروش می‌رسند.

کارخانه‌های تولید کننده پارچـه کجـراه، به خوبی از فروش بسیار خوب و کاربرد وسیع این پارچـه آگاه هستند و در حال بافندگی انبوه این پارچـه هستند.

رنگبندی گسترده این پارچه یکی دیگر از عوامل استقبال و خرید عمده انواع کجراه است.

خرید انواع پارچه کجراه

پارچه کجراه جهت دوخت البسه و منسوجات گوناگونی استفاده میشود که به توضیح برخی از آنها میپردازیم.

پارچه کجراه لباس مدارس

بیشترین سهم معامله و فروش عمده کجراه مربوط به دوخت لباس های مدارس است. هر ساله مدارس در مقاطع تحصیلی گوناگون، جهت تهیه روپوش دانش آموزان از رنگ‌های متنوع کجراه و ترگال بهره می‌گیرند. قیمت ارزان پارچـه کجـراه و دوام بسیار خوب این پارچه در طول دوران تحصیل باعث شده است که یک انتخاب بسیار خوب برای تولید روپوش مدارس محسوب شود.

پارچـه کجـراه لباس کار

یکی دیگر از دلایل خرید و فروش عمده پارچـه کجـراه مربوط به تولید انواع لباس کار است. لباس‌های کار کارخانجات و شرکت‌های مختلف از انواع پارچـه کجـراه تهیه شده‌اند. انواع پارچـه ترگال و کجراه گزینه‌ای بسیار مناسب برای دوخت لباس‌های کار هستند که دوام بسیار خوبی نیز دارند. رنگبندی بسیار خوب پارچـه کجـراه سبب شده است که بسیاری از مدیران صنایع مختلف بتوانند لباس‌های کار  را با رنگبندی‌های مخصوص به ارگان خود سفارش دهند.

پارچه کجراه بیمارستانی

بیمارستان و مراکز درمانی یکی دیگر مصرف کنندگان انواع پارچـه  کجـراه در رنگ‌های مختلف هستند. روپوش‌های پزشکی و پرستاری، روپوش کارکنان، روپوش های اتاق عمل و … از جمله البسه تولید شده با پارچه های کجراه هستند. خرید پارچه های کجراه صرفا به موارد نامبرده محدود نمی‌شود و برای دوخت انواع مانتو اداری، دانشجویی و … نیز از این پارچه استفاده می‌شود.

کارخانجات تولید کننده انواع پارچه کجراه

فروش انواع پارچـه کجـراه با برند های گوناگون موجب سر در گمی خریداران عمده پارچه شده است. کیفیت بافت و رنگ پارچه برای مصرف کنندگان انواع کجراه اهمیت بسیاری دارد.

بنابراین کیفیت پارچه از عوامل موثر و مهم خرید پارچه های کجراه است که در زمان خرید حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد. کارخانجات فدک، تک، زرین پود، آیدین، بروجرد، مهنام، رنگین پود، حریر پود و … از جمله برن های معروف در زمینه تولید پارچـه کجراه هستند.