,

انواع پارچه پیراهنی

انواع پارچه پیراهنی موجود در بازار از جنس و کیفیت‌های مختلفی تشکیل شده‌اند.

پارچه های پیراهنی تنوع گسترده‌ای دارند که به همین علت در زمان خرید و فروش عمده پارچه پیراهنی باید به نکات مهم توجه کنید.

خرید عمده انواع پارچه پیراهنی معمولا جهت دوخت پیراهن های مردانه و پسرانه صورت می‌گیرد.

اما مصرف پارچه های پیراهنی به این دو مورد محدود نمی‌شود و انواع مانتوهای بهاره، شومیز، لباس‌های بچه گانه و‌ … از جمله پوشاکی هستند که با بهترین پارچه های پیراهنی دوخت می‌شوند.

سالانه متراژ بسیار زیادی از پارچه های پیراهنی توسط کارخانجات نساجی کشورمان با جدیدترین طرح‌ها و مدل‌های به روز تولید می‌شوند.

انواع پارچه پیراهنی

همانطور که گفته شده پارچه های پیراهنی موجود در بازار از درجه کیفی مختلفی تشکیل شده‌اند و هرکدام به قیمت‌های مختلف در بازار معامله می‌شوند.

تفاوت اصلی انواع پارچه پیراهنی مربوط به نوع نخ و تکمیلی است که در روند تولید پارچه پیراهنی صورت گرفته است.

نخ مصرفی و تکمیل نهایی پارچه بصورت مستقیم بر کیفیت پارچه تاثیر خواهد گذاشت و قطعا هرکدام نرخ فروش متفاوتی دارند.

انواع پارچه های پیراهنی به دو دسته ساده و طرحدار تقسیم می‌شوند.

پارچه پیراهنی ساده

انواع پارچه تترون از پارچه های پیراهنی ساده هستند که بیشترین سهم جهت دوخت پیراهن های مردانه و مجلسی را دارند. هم اکنون کارخانجات نساجی متعددی در کشورمان در حال تولید انواع پارچه تترون هستند که با برند‌های گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند. تترون بروجرد، تترون درنا، تترون سهند، تترون سیب، تترون عمید و … از جمله بهترین تولید‌کنندگان پارچه تترون پیراهنی هستند.

در بازارهای پارچه، انواع تترون خارجی نیز به چشم می‌خورد که کیفیت بسیار خوب آن‌ها موجب استقبال تولیدی های پیراهن جهت دوخت پیراهن های لوکس و جعبه‌ای شده است. تترون یورو تکس ژاپن و تترون تایلند از بهترین برند‌های موجود در بازار هستند. بدون شک قیمت اینگونه پارچه های وارداتی بسیار گران‌تر از پارچه پیراهنی تولیدات داخلی است.

پارچه پیراهنی طرحدار

پارچه های پیراهنی طرحدار همانند انواع تترون سهم بسیار زیادی جهت دوخت پیراهن های مردانه و اسپرت دارند. خرید عمده پارچه های پیراهنی طرحدار معمولا به صورت سری رنگ انجام می‌شود. یکی دیگر از مصارف عمده پارچه پیراهنی طرحدار برای دوخت لباس‌های فرم مدارس و یا خرج کار آن‌ها است.
معمولا کارخانجات نساجی انواع پارچه پیراهنی راه راه و چهارخانه را با جدیدترین رنگبندی و مدل های به روز تولید می‌کنند. کارخانه شمیم اردکان، ممتاز یزد، حریر سمنان، ونوس طلایی، زرنگار، بوریا، آرینا و … از جمله تولید کنندگان انواع پارچه پیراهنی طرحدار هستند.

خرید انواع پارچه پیراهنی

چنانچه تجربه خرید پارچه پیراهنی را داشته باشید به خوبی می‌دانید که جنس‌های مختلف با برند های گوناگونی در بازار خرید و فروش می‌شوند. پارچه های پیراهنی از الیاف مختلف همانند فلامنت، ویسکوز و پنبه تشکیل شده‌اند که قطعا کیفیت و قیمت فروش هرکدام متفاوت است. با کمی تجربه و با لمس زیر دست پارجه متوجه خواهید شد که کیفیت پارچه چگونه است و برای تولید چه مدل پیراهنی مناسب است.

بنابراین در زمان خرید پارچه پیراهنی به چنین نکاتی توجه داشته باشید که در نهایت یک خرید بسیار خوبی را انجام داده باشید. قیمت خرید پارچه پیراهنی را همواره با کیفیت محصول بسنجید و در مورد کیفیت پارچه از فروشنده اطلاعات لازم را کسب نمایید. جهت خرید ارزان قیمت انواع پارچه پیراهنی نیز همواره پیشنهاد می‌کنیم که سفارشات عمده را بصورت مستقیم از کارخانه و یا نمایندگان فروش تهیه کنید.
با خرید عمده پارچه پیراهنی از کارخانه، قیمت نهایی کاهش می‌یابد و بهترین راه برای افزایش سود و رونق کسب و کار بسیاری از تولیدی های پیراهن و خرده فروشان پارچه پیراهنی است.