خرید پارچه متقال نخی مرغوب ارزان

آیا تا کنون اسم پارچه نخی متقال به گوشتان خورده است؟ اصلا تا چه حد با انواع پارچه و کیفیت آنها آشنایی دارید؟ آیا هر لباسی را می توان با هر نوع پارچه ای دوخت؟ اگر می خواهید حداقل در مورد متقال پارچه نخی اطلاعات کسب کنید در ادامه با ما بمانید.

شناخت بهتر پارچه متقال نخی پنبه ای

شاید برای شما جالب باشد که تا ده سال پیش کمتر مغازه داری پارچه متقال برای فروش داشت و مردم نیز اسم این پارچه را نشنیده بودند. کم کم استفاده از این پارچه در حوزه بسته بندی، چاپ و موارد مختلفی از جمله تهیه کفن رواج پیدا کرد. پارچه فروشان همیشه چند طاقه از این پارچه را به صورت دائمی در مغازه داشتند. شناخت پارچه متقال نخی با استفاده از خصوصیات این پارچه به راحتی ممکن است. پارچه متقال از خانواده کرباس است اما از لحاظ لطافت نرم تر و ظریف تر از کرباس شناخته شده نزد مردم است. هیچ نوع فرآیند رنگی روی این پارچه انجام نشده است. بنابراین رنگ آن در حالت طبیعی به صورت خام سفید یا شیری است. این پارچه از نخ و پنبه ساخته شده است. از جمله خصوصیات جالب این نوع پارچه این است که به هیچ وجه پرز نمی دهد و قدرت جذب رطوبت بالایی دارد به همین دلیل در گردگیری و نظافت منزل از آن استفاده می شود. این نوع پارچه به راحتی می‌تواند جایگزین دستمال جادویی شود و علاوه بر  ارزان تر بودن از آن، کارایی بیشتری در نظافت و تمیزکاری دارد. این پارچه از جمله پارچه های مقاوم و سبک است و با خیس شدن در آب محکم تر می شود. از این پارچه ارزان قیمت می‌توان کالاهای بسیاری را تولید کرد. از جمله این موارد می‌توان به ساک دستی، دستمال گردگیری، کفن، استر تشک، استر مبل، استر پرده‌ای، گیوه، دستکش و … اشاره کرد.

قیمت بهترین نوع پارچه در فروشگاه

با توجه به اقسام کالاهای متنوعی که می توان از پارچه متقال تهیه کرد وجود این نوع پارچه در همه پارچه فروشی ها ضروری است. علاوه بر این تولیدی های لحاف و تشک به مقدار زیادی به این پارچه نیاز دارند. همچنین در تولید برخی صنایع دستی از این پارچه استفاده می شود. خرید پارچه ارزان قیمت متقال در فروشگاه ما با بهترین کیفیت امکان پذیر است.